«Дитина не може чекати щастя. Вона нетерпляча. Вона хоче і повинна бути щасливою сьогодні, зараз. І який же я педагог, якщо кожна секунда спілкування зі мною не робить її щасливою, і радісною, і, звичайно ж, розумною, і досвідченою?«
Ш. О. Амонашвілі
Дистанційне навчання стало викликом і для учнів, і для вчителів. Але найстрашніше вже позаду – вдалося запустити цей процес, залишилось тільки вдосконалювати навички.
Як вчителю працювати, щоб перевести наукові знання з категорії абстрактного до практичного?
Що саме вимірює PISA? Що це означає і які висновки слід зробити?
Як вчителю організувати пізнавальну діяльність учнів, щоб вони хотіли і вміли встановлювати зв’язки між різними навчальними предметами, а також стисло і водночас цікаво та змістовно передати основний зміст програмного матеріалу?
Зараз є величезна кількість різноманітних платформ і сайтів, які допомагають створювати та проводити онлайн-уроки. Але спочатку треба розібратися з тим, який контент подавати учням і в якій формі відповідно до теми це краще зробити, щоб урок пройшов якісно і продуктивно.
Такі завдання ми ставили перед собою під час створення освітнього ресурсу «Віртуальна методичка для вчителя» для використання в навчальному процесі та домашніх умовах.
Рекомендації наших методистів, а також досвід учителів-практиків стануть джерелом цікавих ідей для використання в навчанні. Користуючись цими рекомендаціями, Ви з легкістю можете забезпечити реальне проведення власних уроків. Усі матеріали розроблені так, щоб урізноманітнити навчальні плани, охопити широке коло теоретичних і практичних питань, пов’язаних з організацією навчального процесу.
Наші методисти та вчителі-практики рекомендують не тільки підвищувати рівень знань освітян про користь фізичної активності, а також інтегрувати фізкультуру з іншими предметами.